Pirkinių sąrašas tuščias

PIRČIŲ PARDUOTUVĖS - SALONAI 

VILNIUS, Ateities g. 33. Tel. +370 652 07111

I-V 9:00-18:00;   VI-VII nedirba

 

KAUNAS, A. Juozapavičiaus pr. 84. Tel. +370 652 97690

I-V 8:00-18:00;   VI-VII nedirba

Grąžinimas ir garantijos

PREKIŲ GRĄŽINIMO TVARKA

Jeigu atsiranda priežasčių, dėl kurių pirktas produktas netinka, pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo grąžinti ją pardavėjui, išskyrus įstatymuose numatytas išimtis. Sumokėti pinigai grąžinami pirkėjui ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų. Grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.

Grąžinamas produktas turi būti nenaudotas ir savo originalioje pakuotėje, išskyrus vakuuminius skaidrius įpakavimus.

Visi gamykliniai lipdukai, tarp jų serijinis numeris, turi būti ant prekės ir/arba jo pakuotės.

Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).

Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.

Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

GARANTIJOS

Visoms prekėms galioja gamintojo nustatyti garantiniai laikotarpiai.

  • ES šalyse galioja direktyva 1999/44/EC, kuri numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį.
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui būtina turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį taloną.
  • Jei prekė sugedo nepasibaigus nurodytam garantiniam laikotarpiui, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
  • Sugedusiems šviesos šaltiniams ir gaminio priedams garantija taikoma, tačiau jei nurodytas trumpesnis jų eksploatavimo laikas, garantija teikiama tik nurodytu laikotarpiu (CK 6.338 str. 4 d.).

 

Garantiniai įsipareigojimai netaikomi:

  • gaminys naudojamas ne pagal paskirtį (komerciniais, gamybiniais tikslais arba nesilaikant naudojimosi instrukcijoje nurodytų reikalavimų);
  • buvo atliktas bet koks savarankiškas remontas, pažeistos plombos, yra požymių, kad gaminį bandyta ardyti ir panašiai;
  • yra mechaninių korpuso ar kitų dalių pažeidimų;
  • gaminys buvo neteisingai prijungtas prie maitinimo šaltinio ar sugedo dėl pernelyg aukštos maitinimo įtampos impulsų, atliekant elektros montavimo darbus pastotėse, paskirstymo įrenginiuose ir panašiai;
  • gaminys pažeistas perkūnijos, gaisro, vandens, ar kitų stichijų, agresyvių medžiagų, skysčių ir panašiai;
  • aksesuarams, dalims, bei mazgams, kurių eksploatavimo laikas yra ribotas.

 

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

  • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; 
  • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
  • per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
  • atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
  • vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

Pakuotė

Visiems klientams rekomenduojama išsaugoti originalią prekės pakuotę tam atvejui, jei prireiktų garantinio aptarnavimo - toks yra kai kurių gamintojų reikalavimas. Nuo prekės ir pakuotės negalima pašalinti prekės serijinio numerio arba kitą svarbią informaciją, būtiną prekės identifikavimui.